pondělí 16. září 2013

Nobody Said It Was Easy!

 
Ahoooj:) Hrozně to tu utíká! Už je zase pondělí a já mám pocit, že to snad do dalšího víkendu nepřežiju…Začínám tu totiž být malinko nas*aná..Jako né moc, ale už trochu jo:-D To, že si žiju v tak velkém domě má i svoje nevýhody..musí se uklízet!Jakože denně uklízet! Neboli ho musím hodně a každý den uklízet. A jestli mě něco nebaví, tak být žena v domácnosti a prát, žehlit,luxovat a vytírat…Ale tak budu to muset přežít no..Naštěstí to mám dobrý, že o holčičky se musím postarat jenom dvě odpoledne v pondělí a v úterý a dvě rána v úterý a v pátek, jinak je na starosti nemám, takže  pokud ten úklid zvládnu dopoledne, tak bych měla mít odpoledne volná:) Minulý týden jsem teda ještě žádné volno moc neměla, protože mi tady všechno postupně ukazovali, ale snad se to časem zlepší a já budu moct i přes týden někam vyrazit:) Jsem v kontaktu s dvěma slečnami, co bydlí kousek ode mě,tak snad s nima budu moct někam jít i v týdnu:) Ale jako nebaví mě to tu přes ten týden, co si budeme povídat že jo:D Alespoň ty víkendy si musím užívat!:) 
nejlepší a nejoblíbeněkjší člen rodiny ÁNRY:) 
Taky jsem byla hrozně nešťastná v pátek, protože mi moje rodina nedovolila jet už večer za Adélkou, kvůli tomu, že se mnou chtěl jet hostdad na projížďku autem v sobotu ráno, aby se kouknul, jak zvládám řízení…A to jsme měly právě s Adél domluvený, že půjdeme v pátek na párty s několika dalšíma aupairkama u Adél ve vedlejším městě a já jsem tím pádem nemohla jít a Adélka se musela jít seznamovat sama a bylo to celý zkažený a debilní…Načež jsem se jako naštvala, protože mi zkazily párty a Adélku a to mám mít páteční večery a víkendy volný a mě nezajímá, že on jindy nemůže že jo! V sobotu pro ně prostě neexistuju!:-D Takže jsem v pátek večer narychlo napsala facebooku do skupiny aupairek u nás v okolí, že potřebuju, aby se mnou někdo někam šel, že odmítám být v pátek večer sama doma s rodinou:-D No a pár slečen mi napsalo:) Takže jsem vyrazila do vedlejšího města s dvěma dalšíma Češkami, slečnou z Holandska, Švédska, Španělska a asi s pěti angličanama, kteří byli kamarádi jedné ze slečen a bylo to hrozně superJ Já nejdřív, že to bude hrozně trapný, že se budu stydět, když je neznám a že si nebudeme mít, co říct, ale nakonec jsem byla hrozně šťastná, že jsem fakt šla, protože to bylo fakt super:) Úplně mi to o 100 procent zlepšilo náladu, seznámila jsem se tam se spoustou lidí a už teď se těším až tam půjdu příští pátek s Adélkou, která za mnou SNAD už v pátek bude moct přijet:)
párty s aupairkama:)

V sobotu jsem pak měla nejhorší jízdy s otcem Nickem. Byla jsem v pátek večer zodpovědná a moc jsem nepila a domů jsem dorazila už v jednu, i když jsem tam chtěla být dýl. Jízdy ale byly stejně nejhorší .Za prvý jsem málem jednou škrtla auta o zeď, což byla nejvíc moje chyba, to přiznávám, ale on mi pořád říkal jakou rychlost mám přeřadit a jak rychle mám jet a tak a mě to hrozně štvalo, takže jsem s ním pak radši moc nekomunikovala. Jako já naprosto chápu, že chce abych mu dokázala odvést děti v pořádku do školy, já to chci taky! Ale prostě mě to iritovalo pak už, protože to nebylo nutný. Navíc jsem mu řikala, že potřebuju stihnout vlak v 10:45 za Adélkou do Windsdoru. Na nádraží jsme pak přijeli v 10:55!Díky! Takže jsem smutná musela čekat hodinu na další vlak, ale pak jsme si sobotu moc užily:) Adélka mi zas zlepšila náladu, takže jsme se měly fajn:) Prošly jsme se krásným anglickým Windsdorem, kde má královská rodina sídlo, malinko koukly po obchodech, zašly si na obídek do nejlepšího Nandos ( neboli Zejnýho oblíbené restaurace), vybíraly nové knížky, které nutně potřebujeme a večer tam vyrazily ještě na párty. Sice to nebylo tak dobrý jako v pátek, protože nám, když někdo neukáže club, kde je to dobrý, tak sami nikdy nic tak dobrýho nenajdeme. Každopádně nás překvapilo, jaký jsou angličanky hrozný princezny a to, jak chodí do hospody načesaný, hooodně namalovaný, v minišatičkách a ve vysokých podpadkách. Moc jsme tam nezapadaly no:-D

nuda na nádraží

Windsdor



Královské sídlo


Nandos!!



Adelajn v Nandos:)

Twinsies!

Tu chcem nutně!


Milion jich tam měli!




 





3 za cenu dvou mají všude pořád v drogérii! to dělaj schválně, aby jsme tam musely chodit

a hele, co jsme našly:)

 
v sobotu na párty:)

 
V neděli jsme se pak jely podívat do takové čtvrti, kde je spoustu mrakodrapů a trošku to tam vypadá, jak v NY:) Pak jsme vyrazily do Soho čínské čtvrti, kde Adélka poprvé v životě měla chuť na nudle a to jsem si myslela, že je nesnáší a nejí:-D Ale byly moc dobrý, oběma nám chutnaly. Neděli jsme pak zakončily menšími nákupy a Primarkem. Opět! Obě jsme si pořídily vysněné botky, batůžky a sukýnky a řekly jsme si, že s nakupováním je teď delší dobu fakt už konec! :-D
 
Adélka ve svým nejmenším pokoji Ever! má tam jenom tu postel v podstatě no.-D

NY!



Adélky nové nejkrásnější Vansky!:)





čínská čtvrť:)





naše batůžky!:)


 
Jinak dneska jsem poprvé hlídala holčičky sama celý odpoledne a bylo to úplně v pohodě, oni jsou fakt hodnoučký:) a měla jsem i poslední jízdy v autoškole a už jsem to taky zvládala v pohodě, takže to snad bude dobrý:) a zítra musím vstávat v 6, abych je vypravila do školy..néé:-D Jo a Monday bude snad zítra no!:-*

26 komentářů:

  1. téda Markétko, takhle nadupanej článek. úžasný. přečetla jsem ho jedním dechem. na uklízení ti asi nezbývá nic jiného než si zvyknout. Je skvělý, že takhle podnikáte výlety s Adél a chodíš se bavit :)

    Windsor je skvostnej, navštívila jsem ho a byla to nádherná podívaná.

    baťohy jsou skvělý, taky podobný scháním. Moc si to tam užívej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko:) a jo já už si zvykám no:-D a ty batůžky jsou vážně kouzelný, to, když jsem ho viděla, tak jsem věděla, že ho musím mít:)

      Vymazat
  2. co jsem tak zjistila, tak buď jsi au-pair, která se převážně stará o děti a nemusí moc uklízet, nebo naopak.. já jsem teda naštěstí ten první typ a mám spoustu volného času, dokonce až moc :D jinak s těma vyčesanejma a vymalovanejma holkama je to stejně i v Irsku! občas si připadám fakt divně když nemám 20cm podpatek a k tomu titěrné minišaty, které víc odhalují než zakrývají.. a Boots - taky nesnáším ty jejich akce! :D když jsem přijela do Irska, jen jsem si tam koupila sprcháč, pastu a šampon Aussie. Teď jsem tam byla po týdnu a chtěla si dokoupit kondicionér a co na mě nekoukalo - 2 za 9 eur?? :D když jednotlivě je šampon a kondicioner za 5,50 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to já jsem taky zjistila:-D já myslím, že tu budu mít taky víc volnýho času až si to budu moct dělat sama kdy chci:) a ty slečny jsou i v Irsku jo?:-D tak to tady asi tak chodí no:-D a od tý doby, co tu jsem mají v Boots tyhle akce, tak doufám, že někdy přestanou, abych tam nemusela furt chodit:-D a tak šampon a kondicionér se hodí i do zásoby:-D

      Vymazat
  3. Aaaa super holky! :)) Miluju tyhle tvoje články a už se nemůžu dočkat dalšího!

    OdpovědětVymazat
  4. Ánry je krásný pejsek! Takový narvaný kabelkami ? Fíha :D nevěděla bych kterou ! Úžasné fotky Markét.:)

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Panebože, ty kabelky tam...?:-O Tak to je trochu jiný level, než v Čechách. Někdy nám, kteří v Primarku nikdy nebyli, vyfoť zbytek sortimentu. Tam to chce buď vůbec nechodit, nebo přijet s hodně penězi, viď?:-D Jinak máš moc pěkné fotky, Marky. Jaké tam máte počasí? Z fotek to vypadá, že asi jako tady - zataženo a deštivo. Ale tak tam je to asi normální, viď? Nudle vypadají lákavě. Máš můj obdiv, že ses do autoškoly pustila v zahraničí. Já jsem měla nervy i tady.:-D Celkově jsi dobrá, že to tam tak pěkně zvládáš. Držím palce, ať tě moc nerozčilujou. Na druhou stranu, když to není nic horšího, než pravidelný úklid... Hlavně, že je ta rodina hodná, a že si nedostala na starost nějaké rozmazlené spratky.:-D Na pravidelné pondělní okénko se budu těšit, vůbec nevadí, že bude později.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokusim se to nafotit, ale tam je vždycky takových lidí, že focení je tam trošku složitější:-D a určitě přijet s penězmi, když už tam chceš jít, jinak to nejde:-D a počasí nic moc:) každou chvilku prší a je zataženo no:ú typická Anglie:) a Děkuju! to máš pravdu, mohlo to být stokrát horší:-D

      Vymazat
  6. Taky musim denně uklízet, ale kolikrát si říkám, že je to lepší než se starat o díťata :D Skus si najít nějakou činnost přes týden, ať to není taková nuda, hmm. Ááá cože? zakázaly? no vůbec, páteční večery se musí užívat! Ve Windsoru je krásně, docela ráda bych se tam zase podívala. Kolik mají holčičky??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já se nějak zabavim přes ten týden:) i kdybych měla spát o volný čas, tak mi to vadit nebude:-D a holčičky mají 7 a 9:) a Windsor byl nejvíc krásnej:)

      Vymazat
  7. Jé, ty se máš:) Holt se musíš podřídit rodině, "šéfům", to se nedá nic dělat, nejsi na dovolené:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné fotky :) u mňa nájdeš článok o Benátkach :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeej a právě proto se mi do UK moc nechce! Jakože si z au pair dělaj tak trochu uklízečky... Musíš jakože fakt hodně uklízet? to by mě asi malinko zabilo :D
    Jinak super fotky a i článek, shltla jsem ho jedním dechem:)
    Markétko, ty jsi přímo v Londýně? Nějak mi to uniklo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem přímo v Londýně:) bydlím asi hodinu od Londýna, ale jezdím tam na víkendy:) a joo docela dost musím uklízet no:-D a nebavímě to:-D ale za chvíli si na to snad navyknu a budu to dělat rychleji:) zase když jsem v tom domě sama, můžu mít puštěnou hudbu a jenom uklízet, tak to je možná lepší, než se starat o ty děti:-D

      Vymazat
  10. Úžasné fotky. Snáď sa všetko vyrieši a ty si budeš Londýn len a len užívať! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé super :) Chci do primarku ! :D Vždycky se na tvoje příspěvky z anglie moc těším :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  12. Páni zhltla jsem tvůj článek jako malinu Markétko :) Je super, že si takhle můžete o víkendech vyrazit s Adélkou do společnosti a tak. A neboj zvykneš si na úklid domu atd. a pak už to budeš mít hezky rozplánovaný a budeš vše dělat automaticky a určo budeš mít i čas sama na sebe :) Ať se ti daří :*

    OdpovědětVymazat
  13. Časem to věčné uklízení asi štvát musí :D ale zase se podívej, co za to máš, jsi celý rok v Anglii!! :D já ani nevím, co bych za to dala :))
    ve Windsoru jsem byla, je to tam fakt krásný a podobný batůžek mám z Primarku taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda:-D já si to musím pořád připomínat:-D

      Vymazat
  14. Úžasné fotky Markétko!!! Žeru tě, opravdu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Neboj dům, uklidíš a pak si budeš zase užívat a věř, že ten úklid ti půjde čím dál rychleji ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten uklid ti nezavidím, ale to je tak jedinéé! Hned bych jela:)

    OdpovědětVymazat