úterý 4. prosince 2012

Rozhovor!

Ahoj všem:) 
Dneska jenom krátký článek. Tedy spíš takové sdělení:) Nedávno mě Nikolka z blogu onlygirlnn.blogspot.cz požádala o rozhovor pro článek na svůj blog. Byla jsem hrozně překvapená, že někdo chce dělat rozhovor zrovna se mnou:-D Ale určitě mě to moc potěšilo a udělalo mi to velkou radost:)
Tímto to bych jí chtěla moc poděkovat za oslovení a za to, že se mnou měla trpělivost při čekání na mé odpovědi.

Děkuji!:)

Na rozhovor se můžete podívat TADY

6 komentářů:

  1. Fajn :), aspoň jsem se o tobě dozvěděla něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ho viděla už předtím a už jsem ji chtěla zpucovat, jakto, že se za tebe vydává! :D
    Až pak jsem si přečetla teda, že je to rozhovor! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný, Markétinku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem dočetla a moc hezký :).

    OdpovědětVymazat