neděle 4. listopadu 2012

Drugstore Haul

Krásnou neděli všem!
Mám pro Vás ukázku mých posledních návštěv v drogérii. Je to nákup asi za poslední měsíc a půl, kdy jsem asi 3 krát navštívila DM. Poctivě jsem počkala, až se mi toho nashromáždí více, abych to mohla nafotit.  A stálo mě to hodně odříkání, abych je neotevřela dříve!:-D Dnes poprvé jsem některé nové produkty vyzkoušela, ale musím říct, že jsem s nimi zatím velmi spokojená. 

Na pleť jsem si koupila dvoje odličovací ubrousky, čistící proužky na nos a dvě jednotlivé masky.  Odličovací ubrousky jsem si koupila, protože jsem je potřebovala. Schválně jsem se rozhodla koupit dvoje různé. Hrozně dlouho jsem používala ty od Nivei a už mě nebavily. Koupila jsem si proto tyto, abych je porovnala a zjistila, které jsou nejlepší. Čistící proužky na nos jsem chtěla ze zvědavosti vyzkoušet. Vždycky se mi líbilo, když je někdo měl na nose v nějakém filmu. Ale dřív jsem je u nás prodávat neviděla. Měly by z nosu odstranit černé tečky a mastnotu. Já sice černé tečky na nose nemám, za to mám neidentifikované bílé, takže jsem velmi zvědavá, jestli mi je také pomůžou odstranit. Co se týče masek na obličej, kupuji si často takhle jednotlivé. Ráda totiž zkouším nové. Tyto jsem se rozhodla vyzkoušet poprvé. Zaujaly mě hlavně tím, že by měly zabraňovat tvorbě akné, na které já trpím. Navíc byly úžasně levné! 

Co se makeupu týče pořídila jsem si nový korektor, řasenku a pudr. Nový korektor jsem nutně potřebovala, protože mi téměř došel můj. O tomto od Rimmelu jsem četla spoustu pozitivních recenzí, proto jsem ho chtěla vyzkoušet. A po prvním vyzkoušením můžu říct, že jsem s ním velice spokojená a jsem ráda, že jsem sáhla právě po něm Co se týče řasenky, tahle je moje nejoblíbenější. Sice jsem ji ještě nutně nepotřebovala, ale viděla jsem ji ve slevě, tak jsem toho využila a koupila si ji do zásoby. A pudr jsem si koupila čistě proto, že moje nejoblíbenější slečna na youtube Tanya Burr o tomto pudru nemůže přestat básnit a používá ho teď snad v každém videu a prý je to nejlepší produkt, který lze zakoupit v drogérii EVER! :-D Takže jsem ho prostě a jednoduše musela mít:)

Na nehty jsem si koupila dva nové laky na nehty a set na nehty s tiskátky. Jsou to laky se zúženým štětečkem a koupila jsem si je schválně, abych si mohla zdobit nehty různě nakreslenými obrázky. Ten černý už jsem mimochodem použila v návodu, jak si ozdobit nehty na Halloween. A ten set na nehty s tiskátky jsem si koupila proto, že mám kamarádku, která má vždycky hrozně krásné nehty a má tam vždycky ty nejhezčí obrázky a mě se to moc líbí. Dneska jsem to zkoušela a nejde mi to! Jakože vůbec!:-D Jestli to někdo máte, má ten lak na nehty na tom tácku nejdříve zaschnout, než se to setře tou škrabkou? Protože mě se to vždycky setřelo celé a byla jsem z toho smutná, protože mi to nešlo. Nejspíš to dělám špatně. Musím to natrénovat!

20 komentářů:

  1. Musíš právě lak setřít hned mokrý a hned nabrat na razítko, rychle to schne a pak se to špatně dělá. :) A z vlastní zkušenosti můžu říct, že je lepší stěrku zahodit a používat třeba vyřazenou kreditku, jde to o dost líp. :)

    OdpovědětVymazat
  2. S pudrem absolutně souhlasím!!! Právě jsem byla na cestě pro MAC Blot Powder (asi 700,-) protože mám poslední dobou během dne trochu moc lesklou t-zonu. Nakonec jsem však dala na rada jedné beauty guru na youtube, která dělala srovnání právě Blot Powderu od MAC a tohoto od Rimmel a prohlásila, že je to ten nejlepší co kdy používala.

    A opravdu je super, používám ho jako takový transparentní pudr když zakončuju make-up a je to opravdu něco parádního jak matuje!!

    Jinak, miluju drugstore hauls:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to ráda slyším:)Už se těším až ho dnes poprvé vyzkouším a věřím, že bude tak skvělý, jak říkáš:)

      Vymazat
  3. Na ten korektor od Rimmelu mám taky zálusk, jestli bude stejně dobrý jako MU, tak by to bylo parádní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro ten korektor a pudr jdu tenhle týden :-D jinak s tiskátky mám podobnou zkušenost, ale já jsem na tyhle věci fakt nešikovná...

    OdpovědětVymazat
  5. Tie dekorativne laky som vobec nezaregistrovala v dmke, budem tam musiet zbehnut :)

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you so much dear! btw great post, I wish I can try them too xx

    LOVE J

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you) Follow your blog)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné. Ten pudr používám už delší dobu a jsem s ním spokojená tak snad budeš i ty :)A ten korektor mě dost zajímá tak pak písni jestli za to stojí :)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Čau Markééét :) prosim tě, ty dvě masky v jednom ty bella for teens jsem si koupila a šílenost! Použila jsem jen jednu půlku a měla jsem obrovskou alergickou reakci ještě druhý den. Takže už si jí nikdy v životě nekoupim. Třeba tobě bude vyhovovat, ale spíš jí nejdřív vyzkoušej, aby si nedopadla jako já - obří červenej meloun místo obličeje :D A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježííš, tak to mám teď úplně strach jí vůbec vyzkoušet:-D Ale tak zkusím jí, když už jsem si jí koupila no..Když tak pak halt nepůjdu dva dny do školy no:-D

      Vymazat
  10. S tím pudrem od Rimmelu Stay Matte naprosto souhlasím.
    Mám už třetí za sebou a je vážně nejlepší, už mu nikdy nebudu nevěrná! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Thanks for the comment on my blog. Want to follow each other via bloglovin as well?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpovědětVymazat
  12. Pudr a korektor jsou opravdu úžasní, také je vlastním a chválím :) Masku na obličej bella také mám ale ještě jsem ji nevyzkoušela :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat