pondělí 10. září 2012

Things That Made My Monday!

Nikdo nemá rád pondělky.Prostě nikdo! Je to začátek nového pracovního/školního týdne,spousty povinností před sebou a víkend v nedohledu...Proto jsem se rozhodla,založit tuto rubriku pro zlepšení nálady a pro zpříjemnění každého nového týdne. Nechala jsem se inspirovat jednou půvabnou,milou slečnou z blogu http://honeybeeinthecity.blogspot.cz která píše každý čtvrtek články Thing I Love Thursday a já si je hrozně ráda prohlížím.Vybrala jsem pár obrázku,které mě za tento týdnen zaujaly a doufám,že se Vám budou líbit stejně jako mě:)
                                                                                          Tahle krásná slečna a její roztomilé tetování <3
                                                                                               Tyhle jogurty s ovocem,které chci!
 
                                                                                      haha!:-D Přesně něco,co bychom s Adél řekly!:-D

                                                                                   MY favourite things!

  PUNK Miley!

                                                                                        Haha!:-D Tenhle vipný obrázek!

                                                                                 Tenhle účes!<3

                                                                                                          Takhle dokanalost!<3


              Tyhle cool děti!:-D


                                                                                                 Joey!!:-D                                                                       
                      
                                                                                                    To,že 1D vyhráli 3 ceny VMA!<3

Žádné komentáře:

Okomentovat