čtvrtek 20. září 2012

Tattoo!

Včera jsme si udělaly s Adélkou výlet do Prahy. Chtěly jsme jít sice do kina a na oběd, ale NAKONEC jsme se rozhodly, že se dáme tetovat!:-D Né, ve skutečnosti jsem byly na tetování samozřejmě objednané asi měsíc dopředu. Chtěly jsme si obě předělat tetování, které jsme již měly, protože jsme tak trošku zjistily, že se nám vlastně nelíbí :-D Trochu pozdě, ale nevadí. 
Když mi bylo 15 let, měla jsem nejlepší nápad světa a to dát se tetovat! A protože mám tak hodnou maminku, tak mi to nezakázala, ale naopak mě tam dovedla a podepsala mi souhlas. Stala se z toho osudová chyba! Vůbec jsem tenkrát nepřemýšlela nad významem toho tetování a nechala jsem si vytetovat to první, co se mi líbilo v katalogu. Byla to JEŠTĚRKA! Ano JEŠTĚRKA! :-D Takže jsem toho pochopitelně o pár let později začala litovat. Už jen pro to, že jsem tetování přišla na chuť a začala se mi líbit myšlenka, že si můžu nechat na tělo zaznamenat něco, co pro mě hodně znamená, co miluji, nějakou vzpomínku, památku...Prostě něco, co má význam!! Už mám dvě taková osobní tetování a ještě jich pár plánuji a ta ještěrka mi tam prostě překážela. Nechala jsem si jí proto předělat na dvě kytky. Ano, sice kytky nejsou úplně tetování, co by mělo nějaký extra význam, ale všechno je lepší než ještěrka!:-D A já jsem s tím moc spokojená a určitě se za to nebudu stydět, jako jsem se styděla za ještěrku. Sice je to trochu větší ,než bych si přála. Navíc barevný!:-D Ale, co bych čekala od předělu...Jinak ta bolest byla neuvěřitelná a myslela jsem, že to nezvládnu, že omdlím, že umřu... celou hodinu a čtvrt!! A už si nikdy nebudu dávat takhle velké tetování. Za tu bolest mi to nestojí, navíc se mi stejně víc líbí  ty menší, jednodušší. :)
A Adélka si nechávala dozdobit svoje tetování zvěrokruhu, které má na zápěstí. Ne, že by se jí to původní nelíbilo, ale spíš to bylo takové moc jednoduché, málo výrazné, vid?:) Asi půl hodiny tam tatérka kreslila na ruku Adélce návrhy, než konečně byla spokojená! Sice to bylo trošku hloupé, že musela neustála smazávat výtvory a kreslit je znovu, ale zase si přece nenechá vytetovat,něco co se jí stoprocentně nelíbí,že?:) Myslím, že s končeným výsledkem je Adelajn také moc spokojená. A jak to dopadlo můžete vidět na fotkách:)

                                                                         Adélka<3



                                                           Dokonce outfity jsme si stihly vyfotit!

6 komentářů:

  1. miluju všechny naše tetování!!:)) a nejvíc naše spontánní nápady!!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. mě se tetování moc nelíbí, ale ty kytky se povedly :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jste odvážné.. :) Já bych to ale asi nezvládla.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro každou tohle bylo už po 4.,takže jsme věděly,co nás čeká:)...ale máš pravdu,pokaždé to chce dost odvahy:-D

      Vymazat