středa 5. září 2012

Roztřepené konečky vlasů?

Jestli jste jako já a trápí Vás suché,poškozené vlasy s roztřepenými konečky mám pro Vás pár tipů, jak se jich zbavit. Já osobně dávám svým vlasům hodně zabrat. Své vlasy obden zatěžuji teplem z fénování,žehlení či kulmování.Navíc si nechávám každé dva měsíce dobarvovat melíry a musím přiznat,že je to na nich dost znát. Zdravě vypadající vlasy jsou pro mě ale hodně důležité.Bez žehličky na vlasy se však neobejdu, proto jsem nutně potřebovala něco,co by zacelilo mé roztřepené konečky.  
Konečky vlasů jsou nejcitlivější části vlasů, protože v průběhu svého růstu již nejsou vyživovány. Proto je nutné věnovat jim zvýšenou péči. Nejčastější příčinou jejich roztřepení je nesprávná péče, časté používání chemických přípravků, jako jsou barvy na vlasy a nešetrná péče způsobena například častým používáním žehličky či fénu. Faktem je to,že roztřepené konečky vlasů již není možné nijak zacelit. Proto je nutné před tím,než začnete s důkladnou péčí,roztřepené konečky vlasů nejprve bez milosti odstřihnout.

A jak zabránit roztřepeným konečkům?

1) Nejlepší věcí,kterou můžete pro své konečky vlasů udělat je to,že si je budete nechávat pravidelně zastřihovat v kadeřnických salónech.Navšívit kadeřníka byste měli minimálně jednou za dva měsíce.Tím vlasy vyživíte,dodáte objem a zabráníte dalšímu poškození. A jestli si vlasy nechcete zastřihovat proto,že si je chcete nechat narůst,naopak docílíte toho,že Vám budou vlasy růst pomaleji.To,co totiž u kořínku doroste, to na zničených konečkách upadne.
2) Používejte regenerační vlasové masky,či olejíčky minimálně dvakrát týdně.
3) Omezte  používání fénu, kulmy, žehličky na minimum.A pokud jste jako já a vlasy prostě musíte tepelně upravovat,používejte speciální přípravky,které ochrání Vaše vlasy před vysokými teplotami.
4) Používejte šampon a kondicionér, které jsou určené přímo pro váš typ vlasů.Pokud máte například barvené vlasy,používejte šampon a kondicionér na barvené vlasy.
5) Chraňte vlasy před slunečním zářením a vodou v bazénech či mořích. Při pobytu na slunci používejte na vlasy produkty s UV filtry. Po koupání v bazénu či moři zase vlasy nezapomentě pořádně opláchnout normální vodou.
6)Vlasy kartáčujte jemně! Čím častěji si vlasy češete, tím hůř.
7) Používejte sérum pro roztřepené konečky.A to je vůbec hlavní důvod,proč vůbec píšu tento článek.Objevila jsem totiž produkt,který viditelně zlepšil konečky mých vlasů. Tento produkt Matrix - Repair Total Results - Break Fix - ELIXÍR jsem dostala od mé milé Adélky k narozeninám,které ho doporučila její kadeřnice.A já jí za to děkuju!  Tento regenerační elixír provádí hloubkovou rekonstrukci vlasů. Zaceluje jejich strukturu a chrání je před dalším lámáním.Už po prvním používání jsem viděla své konečky znatelně uhlazenější a na první pohled zdravější.A ikdyž stojí něco kolem 250Kč určitě se jeho koupě vyplají,protože produkt obsahuje necelých 200 ml,takže mám pocit,že mi vydrží věčnost! Dobře věčnost ne,ale minimálně rok určitě. Doporučuji!!

Žádné komentáře:

Okomentovat